Fotokniha Obec Hradečná a historie z fotografií

01.03.2014 02:15

 

 

V průběhu let 2010 - 2013 jsem střádal staré fotografie sehnané po různu a od několika ochotných lidí z vesnice. Nemám je v originále ani v kopii, ale pouze naskenované v počítači. Již několikrát jsem přemýšlel jak fotografie vytisknout „in natura“ a shodou okolností jsem též před vánoci 2013 přemýšlel o dárku pro svého tátu, kterého jsem nějakým způsobem chtěl přimět ke sdílnější pomoci a vyprávění o obecní historii z jeho mládí. Proto jsem ze zlomku sesbíraných fotografií ve fotolabu vytvořil fotoknihu a nechal vyhotovit 4 ks. Všechny čtyři výtisky poté daroval "ježíšek", jeden dostal můj táta a tři další lidé z Hradečné, kteří mi nejvíce pomohli a byli nápomocni v mém činění. Na mne nezbylo :)

Fotokniha byla vytvořena prostřednictvím fotolabu "Happyfoto" přes internet, jde o produkt "fotokniha velká (cca A4) - pevná lepená vazba" o 48 stranách, hřbet šíře cca 7mm. Běžná cena od fotolabu v roce 2014 byla 999,- Kč bez poštovného, občas sleva za 499,- Kč. Vzhledem ke stáří fotografií, zvolil jsem kvalitní fotopapír, přitom podotýkám, že jsem se nezamýšlel nad cenou fotoknihy, nenapadlo mne, že knihu bude někdo chtít, původně jsem jen tvořil "dárek pod stromeček" a to tak nějak na penězích nezáleží. 

Z důvodu zájmu občanů naší vsi, který vzešel poté co se můj táta tímto dárkem pochlubil na hasičské schůzi před celou vesnicí, byl proveden opakovaně nucený dotisk fotoknihy ve slevě za 499,- Kč za kus. Cena činila jen výrobní náklady fotolabu, moje provize byla nulová. Oproti prvotinám byly v tomto novějším vydání za pomoci pamětníků doplněny detailnější popisky k fotografiím. 

 

A kolik že je výtisků mezi lidmi ? Celkem 79 kusů !
- prosinec 2013 - 4 ks - původní originální výtisky jako dárek
- květen 2014 - 47 ks - dotisk na žádost hasičů a občanů
- květen 2014 - 12 ks - dotisk
- květen 2014 - 1 ks - dotisk
- červen 2014 - 5 ks - dotisk
- říjen 2014 - 10 ks - dotisk

Všechny jsou mezi lidmi, já mám doma poslední 2 kusy z přeposlední dotiskové várky. Info o počtech vytištěných kusů jsem průběžně postupně při každém dotisku upravoval na zadní straně vazby fotoknihy a též na přiloženém letáku - z tohoto důvodu se tyto informace mezi jednotlivými dotiskovými várkami liší.

 

Fotoknihu je možno si prohlédnout v externí fotogalerii po kliknutí na obrázek fotoknihy :
 

 

 

Díky za zájem o fotoknihu. 

 

autor Jirka Gottvald ml.

 

 

 

V průběhu let 2010 - 2013 jsem střádal staré fotografie sehnané po různu a od několika ochotných lidí z vesnice. Nemám je v originále ani v kopii, ale pouze naskenované v počítači. Již několikrát jsem přemýšlel jak fotografie vytisknout „in natura“ a shodou okolností jsem též před vánoci 2013 přemýšlel o dárku pro svého tátu, kterého jsem nějakým způsobem chtěl přimět ke sdílnější pomoci a vyprávění o obecní historii z jeho mládí. Proto jsem ze zlomku sesbíraných fotografií ve fotolabu vytvořil fotoknihu a nechal vyhotovit 4 ks. Všechny čtyři výtisky poté daroval "ježíšek", jeden dostal můj táta a tři další lidé z Hradečné, kteří mi nejvíce pomohli a byli nápomocni v mém činění. Na mne nezbylo :)

Fotokniha byla vytvořena prostřednictvím fotolabu "Happyfoto" přes internet, jde o produkt "fotokniha velká (cca A4) - pevná lepená vazba" o 48 stranách, hřbet šíře cca 7mm. Běžná cena od fotolabu v roce 2014 byla 999,- Kč bez poštovného, občas sleva za 499,- Kč. Vzhledem ke stáří fotografií, zvolil jsem kvalitní fotopapír, přitom podotýkám, že jsem se nezamýšlel nad cenou fotoknihy, nenapadlo mne, že knihu bude někdo chtít, původně jsem jen tvořil "dárek pod stromeček" a to tak nějak na penězích nezáleží. 

Z důvodu zájmu občanů naší vsi, který vzešel poté co se můj táta tímto dárkem pochlubil na hasičské schůzi před celou vesnicí, byl proveden opakovaně nucený dotisk fotoknihy ve slevě za 499,- Kč za kus. Cena činila jen výrobní náklady fotolabu, moje provize byla nulová. Oproti prvotinám byly v tomto novějším vydání za pomoci pamětníků doplněny detailnější popisky k fotografiím. 

 

A kolik že je výtisků mezi lidmi ? Celkem 79 kusů !
- prosinec 2013 - 4 ks - původní originální výtisky jako dárek
- květen 2014 - 47 ks - dotisk na žádost hasičů a občanů
- květen 2014 - 12 ks - dotisk
- květen 2014 - 1 ks - dotisk
- červen 2014 - 5 ks - dotisk
- říjen 2014 - 10 ks - dotisk

Všechny jsou mezi lidmi, já mám doma poslední 2 kusy z přeposlední dotiskové várky. Info o počtech vytištěných kusů jsem průběžně postupně při každém dotisku upravoval na zadní straně vazby fotoknihy a též na přiloženém letáku - z tohoto důvodu se tyto informace mezi jednotlivými dotiskovými várkami liší.

 

Fotoknihu je možno si prohlédnout v externí fotogalerii po kliknutí na obrázek fotoknihy :
 

 

 

Díky za zájem o fotoknihu. 

 

autor Jirka Gottvald ml.

 

 

 

 

V průběhu let 2010 - 2013 jsem střádal staré fotografie sehnané po různu a od několika ochotných lidí z vesnice. Nemám je v originále ani v kopii, ale pouze naskenované v počítači. Již několikrát jsem přemýšlel jak fotografie vytisknout „in natura“ a shodou okolností jsem též před vánoci 2013 přemýšlel o dárku pro svého tátu, kterého jsem nějakým způsobem chtěl přimět ke sdílnější pomoci a vyprávění o obecní historii z jeho mládí. Proto jsem ze zlomku sesbíraných fotografií ve fotolabu vytvořil fotoknihu a nechal vyhotovit 4 ks. Všechny čtyři výtisky poté daroval "ježíšek", jeden dostal můj táta a tři další lidé z Hradečné, kteří mi nejvíce pomohli a byli nápomocni v mém činění. Na mne nezbylo :)

Fotokniha byla vytvořena prostřednictvím fotolabu "Happyfoto" přes internet, jde o produkt "fotokniha velká (cca A4) - pevná lepená vazba" o 48 stranách, hřbet šíře cca 7mm. Běžná cena od fotolabu v roce 2014 byla 999,- Kč bez poštovného, občas sleva za 499,- Kč. Vzhledem ke stáří fotografií, zvolil jsem kvalitní fotopapír, přitom podotýkám, že jsem se nezamýšlel nad cenou fotoknihy, nenapadlo mne, že knihu bude někdo chtít, původně jsem jen tvořil "dárek pod stromeček" a to tak nějak na penězích nezáleží. 

Z důvodu zájmu občanů naší vsi, který vzešel poté co se můj táta tímto dárkem pochlubil na hasičské schůzi před celou vesnicí, byl proveden opakovaně nucený dotisk fotoknihy ve slevě za 499,- Kč za kus. Cena činila jen výrobní náklady fotolabu, moje provize byla nulová. Oproti prvotinám byly v tomto novějším vydání za pomoci pamětníků doplněny detailnější popisky k fotografiím. 

 

A kolik že je výtisků mezi lidmi ? Celkem 79 kusů !
- prosinec 2013 - 4 ks - původní originální výtisky jako dárek
- květen 2014 - 47 ks - dotisk na žádost hasičů a občanů
- květen 2014 - 12 ks - dotisk
- květen 2014 - 1 ks - dotisk
- červen 2014 - 5 ks - dotisk
- říjen 2014 - 10 ks - dotisk

Všechny jsou mezi lidmi, já mám doma poslední 2 kusy z přeposlední dotiskové várky. Info o počtech vytištěných kusů jsem průběžně postupně při každém dotisku upravoval na zadní straně vazby fotoknihy a též na přiloženém letáku - z tohoto důvodu se tyto informace mezi jednotlivými dotiskovými várkami liší.

 

Fotoknihu je možno si prohlédnout v externí fotogalerii po kliknutí na obrázek fotoknihy :
 

 

 

Díky za zájem o fotoknihu. 

 

autor Jirka Gottvald ml.

 

 

 

V průběhu let 2010 - 2013 jsem střádal staré fotografie sehnané po různu a od několika ochotných lidí z vesnice. Nemám je v originále ani v kopii, ale pouze naskenované v počítači. Již několikrát jsem přemýšlel jak fotografie vytisknout „in natura“ a shodou okolností jsem též před vánoci 2013 přemýšlel o dárku pro svého tátu, kterého jsem nějakým způsobem chtěl přimět ke sdílnější pomoci a vyprávění o obecní historii z jeho mládí. Proto jsem ze zlomku sesbíraných fotografií ve fotolabu vytvořil fotoknihu a nechal vyhotovit 4 ks. Všechny čtyři výtisky poté daroval "ježíšek", jeden dostal můj táta a tři další lidé z Hradečné, kteří mi nejvíce pomohli a byli nápomocni v mém činění. Na mne nezbylo :)

Fotokniha byla vytvořena prostřednictvím fotolabu "Happyfoto" přes internet, jde o produkt "fotokniha velká (cca A4) - pevná lepená vazba" o 48 stranách, hřbet šíře cca 7mm. Běžná cena od fotolabu v roce 2014 byla 999,- Kč bez poštovného, občas sleva za 499,- Kč. Vzhledem ke stáří fotografií, zvolil jsem kvalitní fotopapír, přitom podotýkám, že jsem se nezamýšlel nad cenou fotoknihy, nenapadlo mne, že knihu bude někdo chtít, původně jsem jen tvořil "dárek pod stromeček" a to tak nějak na penězích nezáleží. 

Z důvodu zájmu občanů naší vsi, který vzešel poté co se můj táta tímto dárkem pochlubil na hasičské schůzi před celou vesnicí, byl proveden opakovaně nucený dotisk fotoknihy ve slevě za 499,- Kč za kus. Cena činila jen výrobní náklady fotolabu, moje provize byla nulová. Oproti prvotinám byly v tomto novějším vydání za pomoci pamětníků doplněny detailnější popisky k fotografiím. 

 

A kolik že je výtisků mezi lidmi ? Celkem 79 kusů !
- prosinec 2013 - 4 ks - původní originální výtisky jako dárek
- květen 2014 - 47 ks - dotisk na žádost hasičů a občanů
- květen 2014 - 12 ks - dotisk
- květen 2014 - 1 ks - dotisk
- červen 2014 - 5 ks - dotisk
- říjen 2014 - 10 ks - dotisk

Všechny jsou mezi lidmi, já mám doma poslední 2 kusy z přeposlední dotiskové várky. Info o počtech vytištěných kusů jsem průběžně postupně při každém dotisku upravoval na zadní straně vazby fotoknihy a též na přiloženém letáku - z tohoto důvodu se tyto informace mezi jednotlivými dotiskovými várkami liší.

 

Fotoknihu je možno si prohlédnout v externí fotogalerii po kliknutí na obrázek fotoknihy :
 

 

 

Díky za zájem o fotoknihu. 

 

autor Jirka Gottvald ml.

 

 

 

 

 

V průběhu let 2010 - 2013 jsem střádal staré fotografie sehnané po různu a od několika ochotných lidí z vesnice. Nemám je v originále ani v kopii, ale pouze naskenované v počítači. Již několikrát jsem přemýšlel jak fotografie vytisknout „in natura“ a shodou okolností jsem též před vánoci 2013 přemýšlel o dárku pro svého tátu, kterého jsem nějakým způsobem chtěl přimět ke sdílnější pomoci a vyprávění o obecní historii z jeho mládí. Proto jsem ze zlomku sesbíraných fotografií ve fotolabu vytvořil fotoknihu a nechal vyhotovit 4 ks. Všechny čtyři výtisky poté daroval "ježíšek", jeden dostal můj táta a tři další lidé z Hradečné, kteří mi nejvíce pomohli a byli nápomocni v mém činění. Na mne nezbylo :)

Fotokniha byla vytvořena prostřednictvím fotolabu "Happyfoto" přes internet, jde o produkt "fotokniha velká (cca A4) - pevná lepená vazba" o 48 stranách, hřbet šíře cca 7mm. Běžná cena od fotolabu v roce 2014 byla 999,- Kč bez poštovného, občas sleva za 499,- Kč. Vzhledem ke stáří fotografií, zvolil jsem kvalitní fotopapír, přitom podotýkám, že jsem se nezamýšlel nad cenou fotoknihy, nenapadlo mne, že knihu bude někdo chtít, původně jsem jen tvořil "dárek pod stromeček" a to tak nějak na penězích nezáleží. 

Z důvodu zájmu občanů naší vsi, který vzešel poté co se můj táta tímto dárkem pochlubil na hasičské schůzi před celou vesnicí, byl proveden opakovaně nucený dotisk fotoknihy ve slevě za 499,- Kč za kus. Cena činila jen výrobní náklady fotolabu, moje provize byla nulová. Oproti prvotinám byly v tomto novějším vydání za pomoci pamětníků doplněny detailnější popisky k fotografiím. 

 

A kolik že je výtisků mezi lidmi ? Celkem 79 kusů !
- prosinec 2013 - 4 ks - původní originální výtisky jako dárek
- květen 2014 - 47 ks - dotisk na žádost hasičů a občanů
- květen 2014 - 12 ks - dotisk
- květen 2014 - 1 ks - dotisk
- červen 2014 - 5 ks - dotisk
- říjen 2014 - 10 ks - dotisk

Všechny jsou mezi lidmi, já mám doma poslední 2 kusy z přeposlední dotiskové várky. Info o počtech vytištěných kusů jsem průběžně postupně při každém dotisku upravoval na zadní straně vazby fotoknihy a též na přiloženém letáku - z tohoto důvodu se tyto informace mezi jednotlivými dotiskovými várkami liší.

 

Fotoknihu je možno si prohlédnout v externí fotogalerii po kliknutí na obrázek fotoknihy :
 

 

 

Díky za zájem o fotoknihu. 

 

autor Jirka Gottvald ml.

 

 

 

V průběhu let 2010 - 2013 jsem střádal staré fotografie sehnané po různu a od několika ochotných lidí z vesnice. Nemám je v originále ani v kopii, ale pouze naskenované v počítači. Již několikrát jsem přemýšlel jak fotografie vytisknout „in natura“ a shodou okolností jsem též před vánoci 2013 přemýšlel o dárku pro svého tátu, kterého jsem nějakým způsobem chtěl přimět ke sdílnější pomoci a vyprávění o obecní historii z jeho mládí. Proto jsem ze zlomku sesbíraných fotografií ve fotolabu vytvořil fotoknihu a nechal vyhotovit 4 ks. Všechny čtyři výtisky poté daroval "ježíšek", jeden dostal můj táta a tři další lidé z Hradečné, kteří mi nejvíce pomohli a byli nápomocni v mém činění. Na mne nezbylo :)

Fotokniha byla vytvořena prostřednictvím fotolabu "Happyfoto" přes internet, jde o produkt "fotokniha velká (cca A4) - pevná lepená vazba" o 48 stranách, hřbet šíře cca 7mm. Běžná cena od fotolabu v roce 2014 byla 999,- Kč bez poštovného, občas sleva za 499,- Kč. Vzhledem ke stáří fotografií, zvolil jsem kvalitní fotopapír, přitom podotýkám, že jsem se nezamýšlel nad cenou fotoknihy, nenapadlo mne, že knihu bude někdo chtít, původně jsem jen tvořil "dárek pod stromeček" a to tak nějak na penězích nezáleží. 

Z důvodu zájmu občanů naší vsi, který vzešel poté co se můj táta tímto dárkem pochlubil na hasičské schůzi před celou vesnicí, byl proveden opakovaně nucený dotisk fotoknihy ve slevě za 499,- Kč za kus. Cena činila jen výrobní náklady fotolabu, moje provize byla nulová. Oproti prvotinám byly v tomto novějším vydání za pomoci pamětníků doplněny detailnější popisky k fotografiím. 

 

A kolik že je výtisků mezi lidmi ? Celkem 79 kusů !
- prosinec 2013 - 4 ks - původní originální výtisky jako dárek
- květen 2014 - 47 ks - dotisk na žádost hasičů a občanů
- květen 2014 - 12 ks - dotisk
- květen 2014 - 1 ks - dotisk
- červen 2014 - 5 ks - dotisk
- říjen 2014 - 10 ks - dotisk

Všechny jsou mezi lidmi, já mám doma poslední 2 kusy z přeposlední dotiskové várky. Info o počtech vytištěných kusů jsem průběžně postupně při každém dotisku upravoval na zadní straně vazby fotoknihy a též na přiloženém letáku - z tohoto důvodu se tyto informace mezi jednotlivými dotiskovými várkami liší.

 

Fotoknihu je možno si prohlédnout v externí fotogalerii po kliknutí na obrázek fotoknihy :
 

 

 

Díky za zájem o fotoknihu. 

 

autor Jirka Gottvald ml.

 

 

 

 

V průběhu let 2010 - 2013 jsem střádal staré fotografie sehnané po různu a od několika ochotných lidí z vesnice. Nemám je v originále ani v kopii, ale pouze naskenované v počítači. Již několikrát jsem přemýšlel jak fotografie vytisknout „in natura“ a shodou okolností jsem též před vánoci 2013 přemýšlel o dárku pro svého tátu, kterého jsem nějakým způsobem chtěl přimět ke sdílnější pomoci a vyprávění o obecní historii z jeho mládí. Proto jsem ze zlomku sesbíraných fotografií ve fotolabu vytvořil fotoknihu a nechal vyhotovit 4 ks. Všechny čtyři výtisky poté daroval "ježíšek", jeden dostal můj táta a tři další lidé z Hradečné, kteří mi nejvíce pomohli a byli nápomocni v mém činění. Na mne nezbylo :)

Fotokniha byla vytvořena prostřednictvím fotolabu "Happyfoto" přes internet, jde o produkt "fotokniha velká (cca A4) - pevná lepená vazba" o 48 stranách, hřbet šíře cca 7mm. Běžná cena od fotolabu v roce 2014 byla 999,- Kč bez poštovného, občas sleva za 499,- Kč. Vzhledem ke stáří fotografií, zvolil jsem kvalitní fotopapír, přitom podotýkám, že jsem se nezamýšlel nad cenou fotoknihy, nenapadlo mne, že knihu bude někdo chtít, původně jsem jen tvořil "dárek pod stromeček" a to tak nějak na penězích nezáleží. 

Z důvodu zájmu občanů naší vsi, který vzešel poté co se můj táta tímto dárkem pochlubil na hasičské schůzi před celou vesnicí, byl proveden opakovaně nucený dotisk fotoknihy ve slevě za 499,- Kč za kus. Cena činila jen výrobní náklady fotolabu, moje provize byla nulová. Oproti prvotinám byly v tomto novějším vydání za pomoci pamětníků doplněny detailnější popisky k fotografiím. 

 

A kolik že je výtisků mezi lidmi ? Celkem 79 kusů !
- prosinec 2013 - 4 ks - původní originální výtisky jako dárek
- květen 2014 - 47 ks - dotisk na žádost hasičů a občanů
- květen 2014 - 12 ks - dotisk
- květen 2014 - 1 ks - dotisk
- červen 2014 - 5 ks - dotisk
- říjen 2014 - 10 ks - dotisk

Všechny jsou mezi lidmi, já mám doma poslední 2 kusy z přeposlední dotiskové várky. Info o počtech vytištěných kusů jsem průběžně postupně při každém dotisku upravoval na zadní straně vazby fotoknihy a též na přiloženém letáku - z tohoto důvodu se tyto informace mezi jednotlivými dotiskovými várkami liší.

 

Fotoknihu je možno si prohlédnout v externí fotogalerii po kliknutí na obrázek fotoknihy :
 

 

 

Díky za zájem o fotoknihu. 

 

autor Jirka Gottvald ml.

 

 

 

V průběhu let 2010 - 2013 jsem střádal staré fotografie sehnané po různu a od několika ochotných lidí z vesnice. Nemám je v originále ani v kopii, ale pouze naskenované v počítači. Již několikrát jsem přemýšlel jak fotografie vytisknout „in natura“ a shodou okolností jsem též před vánoci 2013 přemýšlel o dárku pro svého tátu, kterého jsem nějakým způsobem chtěl přimět ke sdílnější pomoci a vyprávění o obecní historii z jeho mládí. Proto jsem ze zlomku sesbíraných fotografií ve fotolabu vytvořil fotoknihu a nechal vyhotovit 4 ks. Všechny čtyři výtisky poté daroval "ježíšek", jeden dostal můj táta a tři další lidé z Hradečné, kteří mi nejvíce pomohli a byli nápomocni v mém činění. Na mne nezbylo :)

Fotokniha byla vytvořena prostřednictvím fotolabu "Happyfoto" přes internet, jde o produkt "fotokniha velká (cca A4) - pevná lepená vazba" o 48 stranách, hřbet šíře cca 7mm. Běžná cena od fotolabu v roce 2014 byla 999,- Kč bez poštovného, občas sleva za 499,- Kč. Vzhledem ke stáří fotografií, zvolil jsem kvalitní fotopapír, přitom podotýkám, že jsem se nezamýšlel nad cenou fotoknihy, nenapadlo mne, že knihu bude někdo chtít, původně jsem jen tvořil "dárek pod stromeček" a to tak nějak na penězích nezáleží. 

Z důvodu zájmu občanů naší vsi, který vzešel poté co se můj táta tímto dárkem pochlubil na hasičské schůzi před celou vesnicí, byl proveden opakovaně nucený dotisk fotoknihy ve slevě za 499,- Kč za kus. Cena činila jen výrobní náklady fotolabu, moje provize byla nulová. Oproti prvotinám byly v tomto novějším vydání za pomoci pamětníků doplněny detailnější popisky k fotografiím. 

 

A kolik že je výtisků mezi lidmi ? Celkem 79 kusů !
- prosinec 2013 - 4 ks - původní originální výtisky jako dárek
- květen 2014 - 47 ks - dotisk na žádost hasičů a občanů
- květen 2014 - 12 ks - dotisk
- květen 2014 - 1 ks - dotisk
- červen 2014 - 5 ks - dotisk
- říjen 2014 - 10 ks - dotisk

Všechny jsou mezi lidmi, já mám doma poslední 2 kusy z přeposlední dotiskové várky. Info o počtech vytištěných kusů jsem průběžně postupně při každém dotisku upravoval na zadní straně vazby fotoknihy a též na přiloženém letáku - z tohoto důvodu se tyto informace mezi jednotlivými dotiskovými várkami liší.

 

Fotoknihu je možno si prohlédnout v externí fotogalerii po kliknutí na obrázek fotoknihy :
 

 

 

Díky za zájem o fotoknihu. 

 

autor Jirka Gottvald ml.